  • 1. Data: 2004-09-09 13:44:25
    Temat: 183 dni - jak to sie liczy
    Od: "Mich" <m...@o...pl>

    Witam
    Pytanie moje dotyczy obowiazku placenia podatkow zagranica, w przypadku pobytu
    w danym kraju dluzej niz 183 dni.

    Chcialem sie dowiedziec jak liczy sie te 183 dni.

    Przykladowo przebywam w Szwecji 2 miesiace (60 dni), nastepnei wracam na dwa
    tyg (14 dni) do Polski, i ponownie pzebywam przez 2 miesiace (60 dni) w Szwecji.

    Czy do pobytu zagranica liczy mi sie ten krotki pobyt w kraju?
    Czy (wg prawa podatkowego) przebywalem w Szwecji 134 dni czy 120 ???

    Jesli ten dwu tyg pobyt w Polsce sie wlicza, to jaka musi byc przerwa miedzy
    okresami pobytu w Szwecji zeby sie ten okres nie wliczal ???

    Czy sa jakies ustawy, rozporzadzenia itp dotyczace mojego pytania

    pozdrawiam
    mich