  • 1. Data: 2002-08-16 10:39:51
    Temat: Korepetycje.
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    Witam
    Mam pytanie prowadze dzialalnosc gospodarcza- m.in. w ramach tejze udzialem
    korepetycji. Jestem opodatkowany podatkiem PIT na zasadach ogolnych a jesli
    chodzi o VAT zwolniony podmiotowo.
    Czy korepetycje sa tez zwolnione przedmiotowo ? A jesli tak, to czy ujmowac
    je w uproszczonej ewidencji sprzedazy VAT ?

    Zawsze mozesz do mnie wrocic... >>> http://link.interia.pl/f1636

  • 2. Data: 2002-08-17 11:14:44
    Temat: Re: Korepetycje.
    Od: "eland" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    ujmowac
    > je w uproszczonej ewidencji sprzedazy VAT ?

    Korepetycje są zwolnione również przedmiotowo KWiU Grupa 80. Jeżeli
    wykonujesz wyłącznie usługi zwolnione z VAT, nie musisz, jeżeli również
    czynności opodatkowane przedmiotowo to i owszem.
    Mariusz