  • 1. Data: 2002-08-16 06:44:00
    Temat: budynki przemysłowe
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

    Witam Wszystkich

    Mam taki problem:
    prowadzę DG, produkcja
    hale produkcyjne miałem jakl dotąd na przedmieściach miasta,
    ale nadażyła się niebywała okazja i zakupiłem dużo większy lokal (halę
    produkcyjną z biurowcem) w lepszej lokalizacji
    wszystkie maszyny przeniosłem do nowego obiektu

    i teraz pytanie:
    co zrobić ze starym lokalem?, zaznaczam, że sprzedać go nie mam szans
    jak uniknąć płacenia podatku za ten teren, związanego z DG, której
    faktycznie w tamtym miejscu już nie prowadzę?
    jakiś znajomy powiedział że wystarczy zerwać dach i to sprawę rozstrzyga
    co Wy na to?

    pozdrawiam
    DanielR