  • 1. Data: 2004-12-02 15:36:41
    Temat: Korepetycje - PKD
    Od: "ptos" <p...@p...onet.pl>

    Czy ktoś mógłby mi podać PKD przynależne do udzielania korepetycji.
    Niestety nie udało mi się tego znaleźć... A działalność tak popularna i
    powszechna.
    (szukałam w książce PKD)

    Pozdr
    Ania

  • 2. Data: 2004-12-02 15:45:17
    Temat: Re: Korepetycje - PKD
    Od: s...@o...pl

    >  Czy ktoś mógłby mi podać PKD przynależne do udzielania korepetycji.
    > Niestety nie udało mi się tego znaleźć... A działalność tak popularna i
> [...]

    80.42.B Kształcenie ustawiczne dorosłych
    i pozostałe formy kształcenia, gdzie indziej niesklasyfikowane

    skoro nie ma gdzie indziej, a tu są pozostałe, tzn. gdy nie wiadomo,
    gdzie wstawić, wstawić do 80.42.Z