  • 1. Data: 2004-12-02 16:03:03
    Temat: ulga na internet
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    jak to będzie wyglądało w praktyce ?

  • 2. Data: 2004-12-02 16:36:54
    Temat: Re: ulga na internet
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > jak to będzie wyglądało w praktyce ?

    W praktyce mniej wiecej (jesli wejdzie, bo sie cos Mr. K spoznil), to jesli
    placisz netto do 50zl miesiecznie, to VAT ci sie zwroci.
    --
    Olleo

  • 3. Data: 2004-12-02 17:01:21
    Od: "Bacek" <p...@n...backiel.com.pl>

    > W praktyce mniej wiecej (jesli wejdzie, bo sie cos Mr. K spoznil), to
    jesli
    > placisz netto do 50zl miesiecznie, to VAT ci sie zwroci.

    hmm
    nie wiem jak ześ to policzył
    ale według moich wyliczeń
    to jesli płacisz za net w okolicach 58,50-59,00 netto
    to przy założeniu iż jestes płacić 19% PIT
    to po rozliczeniu się VAT niejako zwróci Ci się

    przy 50zł netto
    internet stanieje wręcz :)
    --
    pozdrawiam,
    bacek

  • 4. Data: 2004-12-03 13:46:28
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

> [...]
    > to jesli płacisz za net w okolicach 58,50-59,00 netto
    > to przy założeniu iż jestes płacić 19% PIT
    > to po rozliczeniu się VAT niejako zwróci Ci się

    O ile licze, to przy odliczeniu 760zl od dochodu, to przy 22% VAT na
    internet dostaniesz zwrot nadplaconego podatku (czy jak to tam sie nazywa)
    jakies 167zl, co na miesiac wychodzi ~14zl, a to jest 22% z ~63zl. Byles
    blizej =) Ale ja tylko szacowalem w I wersji.
    W sumie to i tak dla mnie kicha - ja place 99zl netto (DSL w Dialogu).
    --
    Olleo