  • 1. Data: 2005-02-16 09:28:35
    Temat: Koszt aktu notarialnego a duża ulga budowlana
    Od: a...@p...onet.pl

    Mam fakturę Vat od notariusza w której są jakby dwie części:
    koszt aktu notarialnego i wypisów obarczony Vatem
    oraz wyliczone pobrane także przez notariusza podatki i opłaty skarbowej.

    Czy w ramach dużej ulgi budowlanej (prawo do odliczenia nabyte w 2001 r.) mogę
    odliczyć wszystko czy tylko część dotyczącą czynności wykonanych przez
    notariusza?
    Dzięki za pomoc