  • 1. Data: 2002-05-31 11:15:57
    Temat: Koszty leczenia w koszty dz.gosp?
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    Witajcie,
    poniewaz polamalem sie i przez to nie moge wykonywac swojej dzialalnosci
    gospodarczej,
    co odbija sie na przychodzie mojej firmy to moge koszty leczenia wpisac
    sobie w koszty?
    Pozdr
    Miko

  • 2. Data: 2002-05-31 14:52:52
    Temat: Re: Koszty leczenia w koszty dz.gosp?
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Miko" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Miko
    >
    > Nie jestes środkiem trwałym, poza tym jako płacący ubezpieczenie zdrowotne
    z działalnosci masz leczenie "bezpłatne":-). Iwona

  • 3. Data: 2002-05-31 15:06:27
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "Iwona" <i...@o...pl> wrote in message
    > Nie jestes środkiem trwałym, poza tym jako płacący ubezpieczenie
    zdrowotne
    > z działalnosci masz leczenie "bezpłatne":-). Iwona

    Dziękuję za takie leczenie...Spieprzyli mi 2 miesiące temu na Barskiej
    zestawienie kości i teraz muszę to robić prywatnie.
    Dzięki i pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-05-31 20:26:39
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Miko <m...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ad83hn$d84$...@n...atman.pl...
> [...]
    >
    > Dziękuję za takie leczenie...Spieprzyli mi 2 miesiące temu na Barskiej
    > zestawienie kości i teraz muszę to robić prywatnie.

    Niestety,nic takiego nie jest kosztem. To wydatki prywatne podatnika.
    Oczywiście, wiem że na prawdę maja znaczenie ale takie mamy cholerne
    przepisy.
    Z bezpłatnej służby zdrowia juz lepiej nie korzystać, zwłaszcza z dentystów.
    I tak trzeba zapłacić tylko więcej za poprawianie.

    WS