  • 1. Data: 2004-04-28 13:11:41
    Temat: Koszty uzyskania
    Od: "Adam" <a...@k...chip.pl>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczace kosztow uzyskania przychodow.
    Osoba zatrudniona na caly etat.
    Od 15 czerwca na zwolnieniu lekarskim, a od 11 pazdziernika na urlopie
    wychowawczym.
    W jakiej wysokosci naleza sie koszty uzyskania.
    Cale tj. 1199,56, czy tylko za okres ktory pracowala (5 i pol miesiaca),
    czy za okres do 11 pazdzeinika.

    Dziekuje za odpowiedz

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-04-28 13:22:37
    Temat: Re: Koszty uzyskania
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Adam wrote:

> [...]
    > W jakiej wysokosci naleza sie koszty uzyskania.
    > Cale tj. 1199,56, czy tylko za okres ktory pracowala (5 i pol miesiaca),

    Tego właśnie nikt nie wie.
    Jak kiedyś znalazłem, że kosztów nie nalicza się w miesiącu w którym nie
    przepracowało się ani jednego dnia, ale nie potrafię znaleźć tego w
    żadnych przepisach.
    Skoro pytasz teraz, to znaczy ze jesteś pracownikiem, a nie pracodawcą.
    Dla świętego spokoju przepisałbym to co masz na pit-11 nie wchodząc w
    prawidłowość kwoty.
    Masz wówczas najmniejszą szansę, że się przyczepią w US.