  • 1. Data: 2004-04-28 11:02:07
    Temat: umowa zlecenie a bezpłatna służba zdrowia
    Od: "masia27 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam
    czy jeśli jestem zatrudniona na umowę zlecenie i zleceniodawca opłaca za mnie
    składki na ZUS, to czy mogę skorzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej? Umowa
    podpisana jest na miesiąc

  • 2. Data: 2004-04-29 07:57:56
    Temat: Re: umowa zlecenie a bezpłatna służba zdrowia
    Od: "rachuba" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masia27 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mnie
    > składki na ZUS, to czy mogę skorzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej?

    musisz wyrobić sobie książeczke/legitymację ubezpieczeniową
    a jeśli już ją masz - poproś o pieczątkę obecnego pracodawcy poświadczającą
    twoje zatrudnienie.
    jeśli nie zdążysz wyrobić tej książeczki - wystarczy zanieść do przychodni,
    czy lekarza - aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu i o opłacaniu składek
    ZUS za ciebie. (upewnij się ze płaci wszystkie składki ZUS).
    bezpłatny dostęp do podstawowych świadczeń Ci się należy.
    L.