  • 1. Data: 2002-02-27 09:56:46
    Temat: Koszty uzyskania przychodu...
    Od: "marian" <m...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie zwiazane ze zwiekszeniem kosztow uzyskania przychodu. Mieszkam w
    miejscowosci oddalonej o 50km od miejsca pracy. polowe tej drogi przebywam
    wlasnym samochodem (brak polaczenia autobusowego), kolejna polowe drogi
    przebywam autobusem wykupujac imienny bilet miesieczny (wartosc 90 PLN).
    Moje pytanie brzmi: czy moge zwiekszyc na tej podstawie koszty uzyskania
    przychodu i jesli tak to o ile?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Mariusz J.