  • 1. Data: 2002-02-27 08:13:11
    Temat: faktury + KPiR <--program
    Od: "ppp" <p...@p...onet.pl>

    witam...
    prowadze mala firemke zajmujaca sie handlem i usługami...
    czy ktos moglby mi polecic program do fakturowania polaczony z KPiR?
    nie szukam osobnych produktow gdzie trzeba exportowac-importowac dane...
    (Subiekt -> Rachmistrz3)
    chodzi mi o jeden programik ktory na bierzaco wrzucalby sobie operacje
    handlowe do KPiR.
    cos na wzor "FAKT" (juz prawie mi sie podoba) - chcialbym jednak przyjrzec
    sie czemus innemu zanim dokonam wyboru...
    niedrogi, sprawny, udoskonalany i aktualizowany - dla malej firemki