  • 1. Data: 2004-03-02 13:14:52
    Temat: Koszty uzyskania przychodu
    Od: "murzyn" <m...@o...pl>

    Witam grupowiczów!!
    W roku podatkowym 2003 dojeżdżałem do pracy z innej miejscowości dlatego też
    miałem zwiększone koszty uzyskania przychodu ale tak było do września gdyż
    wtedy zmieniłem zamieszkanie na miasto w którym pracowałem. W PIT11 który
    dostałem koszty moje są zwiększone przez cały rokj. Jak mam to rozliczyć.

  • 2. Data: 2004-03-02 13:23:16
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "murzyn" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > dostałem koszty moje są zwiększone przez cały rokj. Jak mam to rozliczyć.

    Policzyć samodzielnie. 9 miesiecy podwyższone, reszta normalnie.

  • 3. Data: 2004-03-02 21:47:58
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "poilkj" <l...@d...invalid> wrote in message

    > "murzyn" <m...@o...pl> wrote in message
    > też
    > >
    > Policzyć samodzielnie. 9 miesiecy podwyższone, reszta normalnie.

    a w nowym roku poinformuj, żeby naliczali Ci koszty "normalne"

    Magda

  • 4. Data: 2004-03-03 06:47:19
    Od: "murzyn" <m...@o...pl>

    Jak to obliczyć??