  • 1. Data: 2005-04-27 09:19:31
    Temat: Ksiazka Kontroli Podatnika
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Co to jest za cholera i z czego wynika, ze mam ja miec??

    Adam

  • 2. Data: 2005-04-27 10:02:48
    Temat: Re: Ksiazka Kontroli Podatnika
    Od: Marek Orszulka <m...@h...pl>

    Adamski wrote:

    > Co to jest za cholera i z czego wynika, ze mam ja miec??

    Dz.U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807
    Ustawa z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej

    Art. 81.
    1. Przedsiębiorca jest obowiązany prowadzić i przechowywać w swojej
    siedzibie książkę kontroli oraz upoważnienia i protokoły kontroli, a
    także udostępniać je na żądanie organu kontroli.

    Kup sobie gotowca - kilka złotych, wypisz dane firmy i jesteś gotowy do
    kontroli z ZUSu/US:)

  • 3. Data: 2005-04-28 08:12:33
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > także udostępniać je na żądanie organu kontroli.
    >
    > Kup sobie gotowca - kilka złotych, wypisz dane firmy i jesteś gotowy do

    Nie zdaze juz kupic gotowca, czy moge dac zesyt w kartke z napisem "ksiazka
    kontroli"?

    Adam

  • 4. Data: 2005-04-28 08:55:01
    Od: "my way" <e...@t...pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zdaze juz kupic gotowca, czy moge dac zesyt w kartke z napisem
    "ksiazka
    > kontroli"?

    możesz, wystarczy że bedzie zawierać odpowiednie rubryczki
    > Adam
    pozdrawiam