  • 1. Data: 2002-06-03 09:06:45
    Temat: Książka przychodów i odchodów ;)
    Od: "Marek Wojtaszek" <m...@p...anti-spam.onet.pl>

    Moi drodzy,

    mam jednoosobową firmę, prowadzącą książką przychodów i rozchodów oraz
    ewidencję VAT. Zlecanie prowadzenia książki, ewidencji VAT i ZUS jest dla
    mnie trochę za drogie (co najmniej 200 PLN netto miesięcznie).

    Mam więc pytanie: czy jest coś takiego jak kursy, na których można się tego
    nauczyć i jakie są orientacyjne koszty takich kursów?

    Z góry dziękuję za pomoc

    Marek

    --
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    ++

  • 2. Data: 2002-06-03 10:18:51
    Temat: Re: Książka przychodów i odchodów ;)
    Od: "MSW" <m...@w...pl>

    pamiętaj - dobry księgowy zwraca się 2 razy :))

    msw

  • 3. Data: 2002-06-03 10:31:42
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    Zagladnij na strone: www.eskk.com.pl , ja robilam dwa kursy u nich i jestem
    zadowolona zwlaszcza z przysylanych materialow i zadan.
    GB
    Użytkownik "Marek Wojtaszek" <m...@p...anti-spam.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:adfbiq$15t$1@news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Marek
    >
    > --
    > ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    ++

  • 4. Data: 2002-06-03 13:05:31
    Od: "Marek Wojtaszek" <m...@p...anti-spam.onet.pl>

    Użytkownik "GRABO" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zagladnij na strone: www.eskk.com.pl , ja robilam dwa kursy u nich i
    jestem
    > zadowolona zwlaszcza z przysylanych materialow i zadan.
    > GB

    Zajrzałem tam - wygląda ciekawie. Kurs prowadzenia księgi trwa 12 miesięcy.
    Czy to rzeczywiście wymaga aż tyle czasu??? Niestety, nie znalazłem kursu
    dotyczącego ewidencji VAT oraz rozliczeń ZUS.

    Poza tym, jest wiele jeszcze innych ciekawych kursów, jak zauważyłem. Np.
    Parapsychologia ...;)

    Niemniej - dziękuję za pomoc.

    Marek

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    ++
    Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń anti-spam z mojego adresu e-mail

  • 5. Data: 2002-06-04 21:02:55
    Od: "GreGG" <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    Polecam program FAKT.
    Od ponad dwóch lat sam sobie robię księgowość, i zajmuje mi to ok. 7-8
    godzin w miesiącu.

    Zobacz www.fakt.com.pl

    Aha, nie mam nic wspólnego z autorem tegoż programu, po prostu jest to
    chyba jeden z prostszych i lepszych programów na rynku.

    GreGG

> [...]
    >
    > Marek
    >
    > --
    ++