  • 1. Data: 2008-12-11 18:44:02
    Temat: Księgowanie f-vat z wcześniejszego miesiąca
    Od: "rlina" <r...@n...pl>

    Witam,
    czy można księgować [KPiR] w fakturach VAT z okresu rozliczeniowego
    (listopada) faktury z wcześniejszego okresu (października)? Czyli jeden
    miesiąc wstecz. Z tego co czytałem to można, problem jest już z fakturami 2
    miesiące wstecz. Jak to jest?

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2008-12-11 19:50:52
    Temat: Re: Ksiegowanie f-vat z wcze?niejszego miesi?ca
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-12-2008 o 19:44:02 rlina <r...@n...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > czy mo?na ksiegowaae [KPiR] w fakturach VAT z okresu rozliczeniowego
    > (listopada) faktury z wcze?niejszego okresu (pa 1/4 dziernika)? Czyli jeden
    > miesi?c wstecz. Z tego co czyta?em to mo?na, problem jest ju? z
    > fakturami 2
    > miesi?ce wstecz. Jak to jest?

    A chodzi o koszty, przychody, zakupy towarów/materiałów, KPIR prowadzisz
    na bieżąco,
    z opóźnieniem itd itp :-) ?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-12-11 21:35:17
    Od: "rlina" <r...@n...pl>

    > A chodzi o koszty, przychody, zakupy towarów/materiałów, KPIR prowadzisz
    > na bieżąco,
    > z opóźnieniem itd itp :-) ?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Tomek

    Chodzi o koszty / usługi (allegro). Faktura się zawieruszyła ;-)

  • 4. Data: 2008-12-11 22:19:40
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    rlina w <news:ghs0v0$h4o$1@node2.news.atman.pl>:

    > Chodzi o koszty / usługi (allegro). Faktura się zawieruszyła ;-)

    To szybciutko[1] poproś o duplikat.

    [1] Tak, żeby najlepiej dotarł w tym roku

    P.S.

    Dlaczego w krzyżu czuję, że ktoś chciałby zapłacić mniejszy podwójny
    podatek za listopad/grudzień...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2008-12-12 10:28:35
    Od: "rlina" <r...@n...pl>

> [...]
    >
    > P.S.
    >
    > Dlaczego w krzyżu czuję, że ktoś chciałby zapłacić mniejszy podwójny

    Niestety, nie było to działanie celowe. Faktura VAT za październik doszła na
    początku grudnia :-) dlatego chciałbym ją wrzucić w listopadowe koszta. Nie
    jest to więc duplikat... tylko nadal nie wiem czy nie ma problemu z
    księgowaniem wstecz o 1 miesiąc. I jak jest z księgowaniem o więcej niż 1
    miesiąc wstecz...

  • 6. Data: 2008-12-12 10:32:16
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-12-2008 o 11:28:35 rlina <r...@n...pl> napisał(a):

    > Niestety, nie by?o to dzia?anie celowe. Faktura VAT za pa 1/4 dziernik
    > dosz?a na
    > pocz?tku grudnia :-) dlatego chcia?bym j? wrzuciae w listopadowe koszta.
    > Nie
    > jest to wiec duplikat... tylko nadal nie wiem czy nie ma problemu z
    > ksiegowaniem wstecz o 1 miesi?c. I jak jest z ksiegowaniem o wiecej ni? 1
    > miesi?c wstecz...

    Nijak, księga będzie pewnie wadliwa, ale wadliwość takiego kalibru
    że niczym nie grozi. A jak jeszcze dopiszesz w uwagach że doszło za późno
    :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek