  • 1. Data: 2008-12-10 20:55:23
    Temat: podatek dochodowy za listopad a rozliczenie roczne
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl>

    no wlasnie jak to jest? w listopadzie placimy podwojny dochodowy, a jak to
    zapisujemy w PIT36 w sekcji N? wpisujemy w listopadzie te podwojna wplate
    czy moze wpisujemy te sama wartosc (polowe tego co zaplacilismy w
    listopadzie)w listopadzie i grudniu?
    A jesli wyjdzie nam niedoplata podatku bo powiedzmy grudzien byl obfity to
    US wysyla nam info o niedoplacie i daje jakis termin na wplate niedoplaty?
    bo jesli jest zwrot to wiadomo...
    czy moze jesli nam wyjdzie niedoplata to mamy z rozpedu wplacic do ktoregos
    dnia ktoregos miesiaca bez czekania na info z US?

    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2008-12-10 21:37:29
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Anax WRC wrote:
    > no wlasnie jak to jest? w listopadzie placimy podwojny dochodowy, a jak to

    Nie. Do 20 grudnia płacimy podwójną zaliczkę: za listopad oraz za
    grudzień w wysokości zaliczki za listopad.

    > zapisujemy w PIT36 w sekcji N? wpisujemy w listopadzie te podwojna wplate
    > czy moze wpisujemy te sama wartosc (polowe tego co zaplacilismy w
    > listopadzie)w listopadzie i grudniu?

    Odpowiedź wynika wprost z tego, co napisałem wyżej.

> [...]
    > czy moze jesli nam wyjdzie niedoplata to mamy z rozpedu wplacic do ktoregos
    > dnia ktoregos miesiaca bez czekania na info z US?

    Składasz deklarację i ewentualnie dopłacasz do końca kwietnia.

    Piotrek

    PS.
    Może byś rzucił okiem na PDOF art 44 i 45 z tego co pamiętam :-)

  • 3. Data: 2008-12-11 11:09:03
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Nie. Do 20 grudnia płacimy podwójną zaliczkę: za listopad oraz za grudzień
    > w wysokości zaliczki za listopad.

    aaa mozna i tak rozumowac:)

    > Odpowiedź wynika wprost z tego, co napisałem wyżej.

    czyli wszystko jasne, dwie rubryki sa tak samo wypeklnione:)

    > Piotrek

    dziekuje:)

    > PS.
    > Może byś rzucił okiem na PDOF art 44 i 45 z tego co pamiętam :-)

    chyba zaraz spojrze:)
    pzdr
    Anax