  • 1. Data: 2007-01-02 18:45:03
    Temat: Ksiegowanie faktur z grudnia w styczniu
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    faktura wystawiona w grudniu za towar (paliwo, neste) zakupione w
    grudniu, oplacone gotowka, otrzymana w styczniu - czy sa jakiekolwiek
    przeszkody do jej zaksiegowania w styczniu? Czy musi byc zaksiegowana
    w roku podatkowym zgodnym z data wystawienia czy moze byc w miesiacu
    (roku) otrzymania? Interesuje mnie ten problem zarówno dla PK jak i
    dla KPiR.

    WAM
    --
    Sylwester 2006!
    Może nad morze?

  • 2. Data: 2007-01-02 19:11:10
    Temat: Re: Ksiegowanie faktur z grudnia w styczniu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Jan 2007, WAM wrote:

> [...]
    > w roku podatkowym zgodnym z data wystawienia czy moze byc w miesiacu
    > (roku) otrzymania? Interesuje mnie ten problem zarówno dla PK jak i

    A popatrzyłeś na wątek:
    "Koszty pośrednie na przełomie 2006/2007"
    ?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-01-02 19:58:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 2 Jan 2007 20:11:10 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > A popatrzyłeś na wątek:
    >"Koszty pośrednie na przełomie 2006/2007"
    > ?
    Nie czytalem bo jakos wydal mi sie niedotyczacy tematu :)
    Ale chyba jednak zajrze :D

    Ale to jest przypadek szczegolny z tego co rozumiem? A jak bylo w
    2005/2006?

    WAM
    --
    Sylwester 2006!
    Może nad morze?

  • 4. Data: 2007-01-02 22:47:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Jan 2007, WAM wrote:

    > Ale to jest przypadek szczegolny z tego co rozumiem?

    Tak, ale są chyba linki do przepisów :)

    > A jak bylo w 2005/2006?

    Hm... "mogło być inaczej"!
    Dla PK inaczej niż dla KPiR memoriał(!), teraz ujednolicili.
    A w przepisach przejściowych na razie lekko się zaplątaliśmy :)
    (znaczy nie ma ich, a drogą dedukcji...)

    pzdr, Gotfryd