  • 1. Data: 2007-01-02 14:56:30
    Temat: Rozliczenie w obcych walutach
    Od: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl>

    Witam
    Mam nastepujace pytanie:
    W jaki sposob mam sie rozliczac z obcych walut? Chodzi o dolary amerykanskie
    oraz o euro.
    Pieniadze sa z roznych miesiecy (posiadam rachunki jakie musialem wystawiac
    (jestem osoba prywatna nie firma)
    Kwote w konkrentych sumowaniach mam podawac taka jaka dostalem w danym
    okresie w zlotowkach?? (bank automatycznie przeliczal wszystko na zlotowki)
    .
    Sa to programy partnerskie + google adsense - napiszcie mi tez w jaka
    rubryke w rozliczeniu tą moją dzialanosc internetowa zapisac?

    --

    z poważaniem
    Łukasz

  • 2. Data: 2007-01-02 15:26:45
    Temat: Re: Rozliczenie w obcych walutach
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl> wrote in message
> [...]
    > Sa to programy partnerskie + google adsense - napiszcie mi tez w jaka
    > rubryke w rozliczeniu tą moją dzialanosc internetowa zapisac?

    Jesli korzystałes z usług banku, to tak. Bierzesz to co bank ci przeliczył
    na złotówki.

  • 3. Data: 2007-01-02 15:55:30
    Od: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl>

    > Jesli korzystałes z usług banku, to tak. Bierzesz to co bank ci przeliczył
    > na złotówki.

    Tak bank.
    A powiedz czy do corocznego rozliczenia mam dawac wyciag z banku? Czy ksero
    rachunkow jakie wystawialem?

    --

    z poważaniem
    Łukasz

  • 4. Data: 2007-01-03 00:11:47
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Tak bank.
    > A powiedz czy do corocznego rozliczenia mam dawac wyciag z banku? Czy
    > ksero rachunkow jakie wystawialem?

    Nic nie dawać.
    Potrzebne ci będą tylko w razie kontroli, gdy US będzie chciał się
    dowiedzieć jak wyliczyłes co im należne.