  • 1. Data: 2002-07-22 06:02:46
    Temat: kupuje dom ...
    Od: "roman" <r...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow :)))
    Wlasnie stanalem przed wielkim wyzwaniem i kupuje domek ...
    Na co nalezy zwrocic uwage , podczas kupna nieruchomosci ???
    Co powinien przedstawic u notariusza sprzedajacy ???
    Wiem ze byla zalozona hipoteka i prawdopodobnie jest splacona , czy sad
    wydaje zaswiadczenia o splaconej hipotece ???
    A co z hipoteka ustawowa ???
    Prosze o pomoc i doswiadczenia w sprawie zakupu nieruchomosci.
    Dziekuje
    r...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-07-23 16:19:34
    Temat: Re: kupuje dom ...
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    roman <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > A co z hipoteka ustawowa ???
    > Prosze o pomoc i doswiadczenia w sprawie zakupu nieruchomosci.

    Na te pytania odpowie Ci notariusz,kasując nieziemsko za sporządzenie
    aktu notarialnego.
    Jacek