  • 1. Data: 2006-11-25 09:25:46
    Temat: Kto współwłaścicielem ? Prośba o pomoc .
    Od: "Pawel" <A...@v...pl>

    Witam,

    Proszę szanownych grupowiczów o prośbe .. podstawe prawną..
    Jestem od 29 lat mężatką. Działka była męża, dom powstał gdy byliśmy już
    małżeństwem. Czy w tym wypadku jestem współwłaścielem domu chociaż wszytko
    jest na męża ?

    Dziekuje
    Krystyna

  • 2. Data: 2006-11-25 15:17:36
    Temat: Re: Kto współwłaścicielem ? Prośba o pomoc .
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Pawel" <A...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > małżeństwem. Czy w tym wypadku jestem współwłaścielem domu chociaż wszytko

    zoabcz co jest w księgach wieczystych działki.
    Jesli stoi na męża, to jest jego.