  • 1. Data: 2006-11-25 12:53:18
    Temat: Likwidacja DG - 2 problemy: samochód, zwrot VATu naliczonego ?
    Od: "Rem" <n...@s...net>

    Witam,
    zamierzam zlikwidować DG i mam dwa pytania:
    1. Posiadam samochód osobowy(całkowicie zamortyzowany), który swego czasu
    kupiłem jako osoba fizyczna i który został potem wciągnięty do GD.
    Czy mogę, w momencie likwidacji DG, wpisać przychód związany z tym
    samochodem do PKPiR ( nie sprzedając pojazdu innej osobie) ?

    2. Posiadam nadwyżkę VAT naliczonego nad należnym ( "kwota do przeniesienia
    na następny okres" z deklaracji VAT-7). Czy mogę ubiegać się o jego zwrot i
    czy mam szanse na jego otrzymanie ?

    Z góry dziękuję za wszelkie informacje
    i pozdrawiam