  • 1. Data: 2002-04-21 19:55:31
    Temat: Który termin mnie obowiązuje?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    US przeprowadził kontrolę podatkową, zakończył ją i tego samego dnia
    dostałam protokół z kontroli podatkowej, w którym jest pouczenie o 21 dniach
    do składania wyjasnień(...) i protokół z badania ksiąg, w którym jest
    pouczenie o 14 dniach do skłdania wyjaśnień.
    Protokół z kontroli podatkowej zawiera tylko ogólniki i odwołuje się ciągle
    do protokołu z badania ksiąg, który stanowi jego załącznik.
    Moje pytanie brzmi:
    1. Czy muszę w ciagu 14 dni odpisać na prot. zbad. ksiąg a w ciągu 21 na
    protokół z kontroli (oczywiście obydwie odpowidzi będą identyczne)?
    Wolałabym 21 dni.

    2. Czy mogę nie składać wyjśnień do protokołu z badania ksiąg w ciągu 14
    dni, tylko złożyć wyjaśnienia do protokołu z kontroli w ciagu 21 dni?????

    Czy przez to, że nie złożę wyjaśnień do protokołu z badania ksiąg, tylko do
    protokołu z kontroli w ciągu 21 dni tracę jakieś szansę na powodzenie w
    dalszym odwoływaniu sie do Izby czy NSA????
    Zaznaczam, że obydwa protokły otrzymałam tego samego dnia, a protokół z
    badania ksiąg stanowi załącznik do protoołu z kontroli.

  • 2. Data: 2002-04-22 11:16:46
    Temat: Re: Który termin mnie obowiązuje?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Orko moze mogłabyś mi pomóc?