  • 1. Data: 2006-01-02 23:59:23
    Temat: Kursy wg których księgować faktury zagraniczne
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Gdzie znajdę kurs euro z danego dnia listopada? O ile się nie mylę, to muszę
    zaksięgować fakturę z UE w tym kursie?

    A może ktoś jeszcze przystępnie napisze jak konkretnie księgować fakturę z
    UE za paliwko i inne zakupy kupowane z VAT?
    zasady ogólne,
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-01-03 08:49:22
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    wiadomości news:dpceou$68b$1@news.dialog.net.pl...

    www.nbp.pl

    O ile się nie mylę, to muszę
    > zaksięgować fakturę z UE w tym kursie?

    nie mylisz się ;)

    > A może ktoś jeszcze przystępnie napisze jak konkretnie księgować fakturę z
    > UE za paliwko i inne zakupy kupowane z VAT?

    zakupy podlegajace opodatkowaniu w ue?
    wartośc faktury x kurs sredni NBP

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-01-30 11:03:32
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    A jak wystawiac rachunki dla zagranicy? Uslugi, nie jestem platnikiem VAT.