  • 1. Data: 2003-01-07 14:04:02
    Temat: Likwidacja DG po jej zwieszeniu.
    Od: "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam
    Do 2001 roku prowadziłem DG - ryczałt, od 2002 DG była zawieszona (ale nie
    ryczałt tylko KPiR, została zmieniona forma opodatkowania). Od 2003 chce
    zlikwidować DG.
    Przy zwieszeniu wysyłałem dokumenty do ZUS-u ZWUA a do US NIP-1. w obu dok.
    zaznaczałem zwieszenie działalności.
    Co teraz mam wypełnić aby zlikwidować DG?

    Wiem, ze:
    1. Pisemko urzędu miasta o likwidacji DG
    2. Do US RG-2

    a do US i ZUSu? Ponownie NIP-1 i ZWUA?
    Firma była tylko usługowa wiec żadnych materiałów, sprzętu itp. nie
    kupowałem

    Dzięki za info.
    Pozdrawiam
    Mak