  • 1. Data: 2003-10-19 18:35:50
    Temat: Likwidacja działalności w ciągu roku podatkowego
    Od: pito<p...@a...pl>

    witam

    Słyszałem, że jeśli likwiduje się działalność w trakcie roku to oprócz
    sporządzenia remanentu likwidacyjnego, tzreba wyliczyć dochód z
    ostatnich trzech miesięcy działalności, następnie wylicza się jakąś
    stopę procentową(nie wiem jak) i podstawia sie do wartości
    remanentu, wtedy wychodzi wlaściwy dochód z remanentu
    likwidacyjnego i płaci się od niego 10% podatku.
    Jesli ktoś zna się na tym proszę o wyjaśnienie.
    I jeszcze dodatkowe pytanie jakby wyglądało zakończenie działalności
    w trakcie roku podatkowego jeśli ktoś ma z niej stratę??co w takim
    przypadku z remenantem likwidacyjnym??
    pzdr

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-20 07:38:05
    Od: "P.P. MARIO Mariusz Cieśla" <m...@x...wp.pl>

    Stopę wylicza się dzieląc dochód przez przychód z trzech poprzednich
    miesięcy, lub w przypadku braku dochodu w ostatnich trzech miesiącach, pod
    uwage bierze się cały poprzedni rok. Potem mnoży się wartość reamanentu
    przez stope dochodu i wynik mnoży przez 10% podatku zryczałtowanego. Można
    to znaleźć w Art 24 ust. 3 PDOF. W przypadku braku dochodu w ostatnich
    trzech miesiącach i poprzednim roku podatkowym nie odprowadza się podatku od
    remanentu likwidacyjnego.

    Mariusz Cieśla

    www.fiskal.pl

  • 3. Data: 2003-10-20 17:50:20
    Od: pito<p...@a...pl>

> [...]
    ostatnich
    > trzech miesiącach i poprzednim roku podatkowym nie odprowadza

    WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC

    -> http://usenet.pomocprawna.info