  • 1. Data: 2003-10-19 20:32:52
    Temat: Uzywany komputer - zwolnienie z VAT ?? WIELKA PROSBA - PILNIE
    Od: "Bartek" <t...@g...pl>

    Witam

    Sprzedaje wlasnie notebooka, który jest srodkiem trwalym w firmie.
    Komputer podczas zakupu byl nowy (Vat odzyskalem),
    uzywalem go osobiscie przez ponad 1,5 roku.

    Pytanie moje brzmi:
    Czy sprzedaz przeze mnie uzywanej rzeczy (notebooka) jest zwolniona (w tym
    przypadku)
    z podatku VAT ??
    Jesli tak to czy na wystawianej przeze mnie fakturze stosuje wartosc podatku
    równa zeru ??

    Przepraszam za laicyzm

    Bardzo prosze o pomoc oraz wszelkie sugestie.
    Z góry dziekuje

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2003-10-19 21:30:24
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    Użytkownik "Bartek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzywalem go osobiscie przez ponad 1,5 roku.
    > Czy sprzedaz przeze mnie uzywanej rzeczy (notebooka) jest zwolniona (w

    NIE, jeżeli odliczyłeś vat przy zakupie to musisz go sprzedać z vatem !
    sprzedaż zwolniona dotyczy używanego majątku firmy co do którego
    nie przysługiwało odliczenie vat...

    pozdrawiam - Darek SP2BZW

  • 3. Data: 2003-10-19 21:58:59
    Od: "Air Lord" <a...@o...pl>

> [...]
    > równa zeru ??
    >
    > Przepraszam za laicyzm
    >
    > Bardzo prosze o pomoc oraz wszelkie sugestie.

    Ustawa o VAT
    Rozdział 1

    art. 7 ust 1 pkt. 5

    Pozrawiam