  • 1. Data: 2005-08-18 17:20:20
    Temat: Lista płac (HELP)
    Od: Alek H <a...@g...pl>

    Spadł na mnie obowiązek wypełnienia prostej listy płac w małej firmie.
    Niestety nigdy tego nie robiłem.
    Udało mi się ściągnąć gotowy arkusz kalkulacyjny excela (przez autorów
    nazywany programem) - nazywa się ona Kadry i Płace (dostępny za darmo na
    necie)

    I wszystko wydawałoby się łatwe gdyby nie to że: z czterech pracowników
    'zatrudnionych' w firmie:
    jeden jest w wojsku,
    drugi opłacany jest przez urząd pracy,
    pewna kobieta jest na urlopie macierzyńskim... i tylko jednej osobie cała
    ta firma płaci (nie mnie :P ).

    Moje pytanie jest proste - co i gdzie ja mam właściwie wpisać?!?!

    Proszę pomóżcie, albo odeślijcie mnie do jakiegoś lekkostrawnego źródła
    informacji. Nie mam zielonego pojęcia o księgowości, a zrobić to muszę.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    Pozdrawiam Alex H.

  • 2. Data: 2005-08-18 18:08:34
    Temat: Re: Lista płac (HELP)
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

> [...]
    > Udało mi się ściągnąć gotowy arkusz kalkulacyjny excela (przez autorów
    > nazywany programem) - nazywa się ona Kadry i Płace (dostępny za darmo na
    Podaj linka..

> [...]
    > ta firma płaci (nie mnie :P ).
    >
    > Moje pytanie jest proste - co i gdzie ja mam właściwie wpisać?!?!
    Zacznij od tego jednego co pracuje. Na macierzyńskim nie robisz nic bo przy
    takiej obsadzie płaci ZUS, ten co jest opłacany przez urząd pracy to chyba i
    tak od was dostaje pieniądze a potem wy od urzędu pracy.
    A może weź sobie starą listę i popatrz kto gdzie i jak był wpisany

    > Proszę pomóżcie, albo odeślijcie mnie do jakiegoś lekkostrawnego źródła
    > informacji. Nie mam zielonego pojęcia o księgowości, a zrobić to muszę.

    To do zrobienia list płac potrzebna jest znajomość księgowości?

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2005-08-18 19:18:45
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Alek H" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Proszę pomóżcie, albo odeślijcie mnie do jakiegoś lekkostrawnego źródła
    > informacji. Nie mam zielonego pojęcia o księgowości, a zrobić to muszę.

    Dla tego, co opłacany jest przez Urząd pracy też potrzebna lista płacy, na
    podstawie której UP refunduje wynagrodzenie.

  • 4. Data: 2005-08-18 19:19:22
    Od: Alek H <a...@g...pl>

    Jest do ściągnięcia z http://download.chip.pl/

> [...]
    > tak od was dostaje pieniądze a potem wy od urzędu pracy.
    > A może weź sobie starą listę i popatrz kto gdzie i jak był wpisany

    Wielkie dzięki. Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-08-19 07:59:52
    Temat: Re: Lista ? (HELP)
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Alek H napisał(a):
> [...]
    > ta firma płaci (nie mnie :P ).
    >
    > Moje pytanie jest proste - co i gdzie ja mam właściwie wpisać?!?!

    Witam
    Najprosciej i najprzejrzysciej zrób sobie dluuuuugą tebelke w arkuszu
    kalkulacyjnym z rubrykami: placa brutto, skladka emerytalna, inne
    skladki,podstawa do ub. zdrow, dni urlopu, co placi pracodawca itd.
    Skontroluj sobie działanie tego z jakims kalkulatorem plac z sieci.
    Pracownik "z urzedu zatrudnienia" dostaje pensje normalnie a Ty
    dostarczasz liste plac (ja dawalem tylko wypis z listy dotyczacy tego
    pracownika)do urzedu a oni refunduja czesc (to dochod firmy).
    Zycze powodzenia Krzysztof Magiera

  • 6. Data: 2005-08-19 08:34:42
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Alek H napisał(a):
> [...]
    > ta firma płaci (nie mnie :P ).
    >
    > Moje pytanie jest proste - co i gdzie ja mam właściwie wpisać?!?!
    Witam raz jeszcze. Zajrzyj pod http://www.pity.pl/druki/index.php?nr=10
    plik lpl.f_I.
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera