  • 1. Data: 2006-11-26 22:08:47
    Temat: Mała Księgowość RP - problem
    Od: marlet <m...@o...pl>

    Witam wszystkich
    Korzystam z Małej Księgowości RP i po wgraniu najnowszego uaktualnienia
    9.02B (ze str producenta programu http://www.jaslan.pl/mk/) nie mogę
    przywrócić żadnego wcześniejszego archiwum zapisanego wcześniej. Problem
    pojawił sie na 2 niezależnych kompach. Czy ktokolwiek również się z tym
    problemem spotkał?
    pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2006-11-27 13:19:39
    Temat: Re: Mała Księgowość RP - problem
    Od: "Hanss" <h...@w...pl>

    marlet napisał(a):
> [...]
    > przywrócić żadnego wcześniejszego archiwum zapisanego wcześniej. Problem
    > pojawił sie na 2 niezależnych kompach. Czy ktokolwiek również się z tym

    Ja mam 9.02A (ta jest aktualna na Rzeczpospolitej), tu przywracanie
    archiwum działa. Mam za to inny problem z tą wersją. Mianowicie MK
    nie drukuje poprawnie wyciągów rejestrów VAT z poprzedniego roku -
    drukuje tylko ostatnią pozycję na liście. Aktualne druki z 2006 roku
    są prawidłowe.