  • 1. Data: 2004-08-20 13:21:30
    Temat: Mała księgowość Rzeczpospolitej a ŚT i VAT-7
    Od: "Alex" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Proszę, pomóżcie...

    Program dolicza wartość netto środka trwałego do
    pozycji 43 (deklaracji VAT-7) zamiast wpisywać
    wartość netto środka trwałego w pozycję 41.

    Środek trwały księgowany w oparciu o konto
    księgowe zdefiniowane zgodnie ze wskazówkami
    podanymi na:
    http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/mk_faq.html

    Miał ktoś może podobny problem ?

    (mogę oczywiście ręcznie poprawić dane na
    deklaracji, ale lepiej, jakby wartości automatycznie
    trafiały do odpowienich pól)

    Pozdrowienia,
    Alex.

  • 2. Data: 2004-08-27 18:25:55
    Temat: Re: Mała księgowość Rzeczpospolitej a ŚT i VAT-7
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com>

    Hej!

    "Alex" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Miał ktoś może podobny problem ?

    Napisz do autorów - momentalnie otrzymasz odpowiedź, a jeśli istnieje
    potrzeba - napiszą poprawkę.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>