  • 1. Data: 2004-08-20 13:44:15
    Temat: Stowarzyszenie - składka dobrowolna na działalność
    Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl>

    MAM PROBLEM

    w Stowarzyszeniu Taksówkarzy jest co miesiąc pobierana składka na
    działalność (od każdego członka Stowarzyszenia) w wys 180zł - zgodnie ze
    statutem
    - czy należy naliczyś od tej składki VAT i w jakiej wysokości ?
    nie mogę nigdzie znaleść wyjaśnienia dot. tej kwestji

  • 2. Data: 2004-08-20 17:50:10
    Temat: Re: Stowarzyszenie - składka dobrowolna na działalno?ć
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    A ta skladka to towar czy usluga?

    WAM

    PS. Brak deklaracji kodowania!
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2004-08-23 06:43:22
    Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl>

    ta składka jest zbierana na pokrycie kosztów na działalność statutową np: na
    płace dla radiotelefonistek, na czynsz , na wydatki związane z wynajmem
    miejsc parkingowych dla taksówek na reklamę w prasie itd

  • 4. Data: 2004-08-29 17:37:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 23 Aug 2004 08:43:22 +0200, "Profil1"
    <b...@x...wp.pl> wrote:

    >ta składka jest zbierana na pokrycie kosztów na działalność statutową np: na
    >płace dla radiotelefonistek, na czynsz , na wydatki związane z wynajmem
    >miejsc parkingowych dla taksówek na reklamę w prasie itd
    A ja sie powtorze:

    WAM

    PS. W dalszym ciągu nie masz ustawionego kodowania!
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl