  • 1. Data: 2004-11-24 12:18:45
    Temat: Mam kłopoty czy nie??
    Od: mariocom<m...@t...pl>

    Założyłem DG w czerwcu tego roku (wpis do ewidencji z datą 08.2004)
    zgłosiłem się do ZUSu i US. W zusie złożyłem oświadczenie iż
    faktyczny termin rozpoczęcia DG to 09.2004 i od tego miesiąca będę
    opłacał składki. Jak dotąd moje marzenia biznesie nie bardzo się
    spełniają i moje dochody z DG są równe "0"

    Jest jeden problem, nie złożyłem VAT-7 za 08.2004 bo ktoś mi
    powiedział że nie muszę, potem ktoś inny rzekł że muszę składać
    nawet zerowe deklaracje VAT-7.

    Jak to jest naprawde, którą datę US uznaje za datę rozp. DG, tę z
    wpisu do ewidencji??

    Kolejne pytanie to od kiedy muszę prowadzić KPiR, od 08.2004??
    (pierwsza fakturę (zakpupu) dostałem 02.09.2004 z terminem
    płatności 16.09.2004)

    -> http://usenet.pomocprawna.info