  • 1. Data: 2004-11-24 10:21:24
    Temat: Tlumaczenia w 2001?-czy zwolnione z VAT?
    Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid>

    Cześć

    Dziś rano dzwoniła miła pani z US a by poinformować mnie o
    nieprawidłowościach w roku 2001 wykrytych u mnie :(
    W związku z tym: Czy ktoś pamięta czy usługi tłumaczeniowe były zwolnione w
    2001 z podatku VAT?
    I jaka była ich klasyfikacja PKWiU i KU?
    Ewentualnie gdzie się mogę tego dowiedzieć?

    Księgowość prowadziła mi wtedy znajoma księgowa 'na gębę' i wyglada na to,
    ze narobiła bigosu :(. Powinnam być wtedy Vatmanem a nie byłam bo tak mi ona
    powiedziała (chodzi o przekroczenie kwoty proporcjonalnej w skali roku).
    Prawdopodobnie bedę musiała zapłacić zaległy VAT , uuuuuuuu...

    pomóżcie

    ula