  • 1. Data: 2002-04-26 09:09:28
    Temat: Mam tylko paragon.
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com>

    Witam,

    Kupilem w tamtym roku drukarke. Kiedy to robilem nie myslalem o koncowce
    kwietnia, wiec niestety powiedzialem pany, ze wystarczy paragon.
    Mam pytanie: Czy paragon wystarczy, zebym mogl sobie odpisac cene drukarki
    od podatku?

    Dzieki.

    Pozdrawiam,
    PN

  • 2. Data: 2002-04-26 10:46:11
    Temat: Re: Mam tylko paragon.
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com>

    OK, dostalem, juz odpowiedz (na priv'a). Dziekuje za nia.

    Paragon nie wystarczy (jakby ktos nie wiedzial :))

    Powiedzcie mi jeszcze tylko prosze, bo nie jestem pewnien czy kurs jezyka
    angielskiego, w ktorym uczestniczylem (i za ktory placilem) moge podciagnac
    pod "doskonalenie zawodowe"? Korzystam w swojej pracy z j. angielskiego.

    Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za pomoc.
    PN

  • 3. Data: 2002-04-26 10:50:27
    Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pawel Nowak" <5...@p...com>
    napisał w wiadomości

> [...]
    > angielskiego, w ktorym uczestniczylem (i za
    ktory placilem) moge podciagnac
    > pod "doskonalenie zawodowe"? Korzystam w swojej

    Oczywiście i nie musisz podciągać :-)

    Sark

  • 4. Data: 2002-04-26 10:52:39
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com>

    > Oczywiście i nie musisz podciągać :-)
    >
    > Sark

    Dziekuje bardzo.
    Tak tez myslalem, ale wolalem sie upewnic niz pozniej isc siedziec:)

    Pozdrawiam,
    PN