  • 1. Data: 2003-03-24 06:55:47
    Temat: Miejsce zakladania dzialalnosci
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    Osoba zameldowana w Jastrzebiu Zdroju przebywa czasowo w Warszawie
    i chce otworzyć działalność gospodarczą.Czy musi jechać do
    miejscowości,
    gdzie jest zameldowana, aby to załatwić czy może to zrobić w
    Warszawie?
    Działalność będzie prowadzona na terenie Warszawy.Ksiązki rachunkowe
    będą też w Warszawie.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 2. Data: 2003-03-25 01:21:01
    Temat: Re: Miejsce zakladania dzialalnosci
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    DG sie nie "otwiera"lecz zglasza w miejscowosci gdzie jest siedziba firmy.
    Musisz miec jakis tytul do lokalu- umowa najmu lub inny.
    Ja mieszkam w Bytomiu. Moge wynajac/kupic lokal lub jego czesc w Katowicach
    i to w Katowicach bede wtedy musial zglosic prowadzenie DG i tam tez uzyskam
    wpis do ewidencji.
    t.

  • 3. Data: 2003-03-25 06:56:38
    Od: "bellboy" <b...@o...pl>

    terrorysta from <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > DG sie nie "otwiera"lecz zglasza

    Jasne, czepiamy sie słówek? ;-)

    w miejscowosci gdzie jest siedziba
    > firmy. Musisz miec jakis tytul do lokalu-

    Czyli wystarczy mieć umowę wynajęcia lokalu i już można zgłosić
    działalność w innym mieście??
    A gdzie wtedy zgłosic sie po regon i w jakim US składać deklaracje?
    To samo pytanie dotyczy ZUSu.

  • 4. Data: 2003-03-25 08:15:41
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bellboy" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > terrorysta from <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Jasne, czepiamy sie słówek? ;-)

    Jasne! Patrz na nick ;-)
    > działalność w innym mieście??

    No tak..Trzeba miec pare innych rzecz, kasa np.
    > A gdzie wtedy zgłosic sie po regon i w jakim US składać deklaracje?
    > To samo pytanie dotyczy ZUSu.
    ZUS i dochodowy wlasciciela- wmiejscu zamieszkania jego.
    Dochodowy pracownikow- w miejscu ich zamieszkania,
    Ich ZUS- nie wiem na 100% to nie pisze

    t.

  • 5. Data: 2003-03-25 10:29:25
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > Czyli wystarczy mieć umowę wynajęcia lokalu i już można zgłosić
    > działalność w innym mieście??

    W GUSie wymagali zameldowania tymczasowego, inaczej
    musialbym jechac do miejsca zameldowania na stale.

  • 6. Data: 2003-03-25 15:07:14
    Od: "Cargo" <c...@o...pl>

> [...]
    Katowicach
    > i to w Katowicach bede wtedy musial zglosic prowadzenie DG i tam tez

    A jak sprawa wyglada gdy mam juz zarejestrowana dzialalnosc w miejscu
    zamieszkania a chce otworzyc oddzial (biuro) w innym miescie ??

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-03-25 16:21:31
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl>

    > A jak sprawa wyglada gdy mam juz zarejestrowana dzialalnosc w miejscu
    > zamieszkania a chce otworzyc oddzial (biuro) w innym miescie ??
    >
    > pozdrawiam

    To otwieraj! S i e d z i b a firmy sie nie zmienia!
    Masz firme w miescie X. Masz sklepy firmowe w calej Polsce. Wszystko jest
    tak jakbys mial tylko 1 sklep w miescie X gdzie jest siedziba firmy.

    t.