  • 1. Data: 2003-03-24 06:45:58
    Temat: Zakup mieszkania z drugiej reki a kredyt i odsetki.
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    Witam,

    ja juz mam metlik w glowie, bo kazdy mowi co innego :(
    Mieszkanie spoldzielcze, wlasnosciowe, kupione we wrzesniu na kredyt.
    Jest to mieszkanie z drugiej reki.

    I teraz pytanie za 100pkt.
    Czy odsetki od tegoz kredytu mozna odpisac czy nie od podstawy
    opodatkowania?
    Niektorzy mowia, ze to sie tyczy tylko i wylacznie nowych mieszkan, a inni,
    ze odsetki, to od kazdego typu...

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 2. Data: 2003-03-24 09:00:05
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Mon, 24 Mar 2003 07:45:58 +0100, "Janusz"
    <j...@a...net.pl.nospam.pl> wrote:

> [...]
    >opodatkowania?
    >Niektorzy mowia, ze to sie tyczy tylko i wylacznie nowych mieszkan, a inni,

    Można odliczyć tylko w przypadku nowo wybudownych - art. 26b ust.1
    ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2003-03-24 09:00:56
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

> [...]
    > opodatkowania?
    > Niektorzy mowia, ze to sie tyczy tylko i wylacznie nowych mieszkan, a

    Niestety na 100 % tylko dla nowych mieszkań.
    poczytaj na www.bankier.pl --> podatki

    Janusz

  • 4. Data: 2003-03-24 09:29:49
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> wrote in message

> [...]
    > opodatkowania?
    > Niektorzy mowia, ze to sie tyczy tylko i wylacznie nowych mieszkan, a

    na 100% tylko nowo wybudowane mieszkania :(

    ale nie przejmuj się - ulga remontowa to też duża korzyść

    poza tym wiedziałeś co kupujesz, a nie biegasz po sądach, aby odzyskać
    wpłacony do spółdzielni wkład

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-03-25 06:47:41
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    Dziekuje wszystkim bardzo za wypowiedz!
    Szkoda, ze jest jak jest, no coz :(

    No i fakt, remontowa ulga tez sie przyda, nazbieralem juz tych kwitkow, oj,
    nazbieralem :)
    Teraz musze je podliczyc :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Janusz