  • 1. Data: 2002-03-05 21:47:54
    Temat: Minimalna kwota do opodatkowania
    Od: "aquardiente" <a...@i...pl>

    Witam!
    Moja dziewczyna miala pare razy podpisana umowe o dzielo (przeprowadzanie
    ankiet, promocja ) Jest studentka. Czy musi wypelniac PIT jezeli zarobila
    tylko kilkaset zlotych? jaka jest kwota, od ktorej nalezy wypelniac PIT?
    Dziekuje za pomoc, bo jestem w tym zielony.

  • 2. Data: 2002-03-05 23:51:08
    Temat: Re: Minimalna kwota do opodatkowania
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "aquardiente" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > tylko kilkaset zlotych? jaka jest kwota, od ktorej nalezy wypelniac PIT?
    > Dziekuje za pomoc, bo jestem w tym zielony.

    Twoja dziewczyna powinna chciec wypełnić PIT ponieważ to się jej opłaci.
    Zleceniodawca odprowadził zaliczkę na podatek dochodowy, a dochód do
    wysokości ok. 2500 zeta (dokładnie kwotę trzeba sprawdzić) jest zwolniony od
    opodatkowania, czyli potencjalnie Twoja dziewczyna dostanie zwrot z US.
    Swój PIT-37 Twoja dziewczyna wypełni na podstawie PIT-8B, który
    zleceniodawca powinien jej przekazać.

    Magdip

  • 3. Data: 2002-03-06 14:08:16
    Od: "aquardiente" <a...@i...pl>

> [...]
    > opodatkowania, czyli potencjalnie Twoja dziewczyna dostanie zwrot z US.
    > Swój PIT-37 Twoja dziewczyna wypełni na podstawie PIT-8B, który

    dziekuje za odpowiedz.
    PS. A jezeli nie dostala Pit -8B ?

  • 4. Data: 2002-03-07 09:55:24
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    aquardiente napisał(a) w wiadomości: ...

    .>PS. A jezeli nie dostala Pit -8B ?

    zleceniodawca ma OBOWIĄZEK dostarczenia PIT-8B Twojej dziewczynie oraz jej
    Urzędowi Skarbowemu, ale jeszcze nie jest w zwłoce ponieważ ma na to czas
    do 15 marca br.

    Magdip