  • 1. Data: 2002-02-25 07:32:16
    Temat: Minister Finansów do US
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Gdzie można znaleźć treść pism MF do US regulujących interpretację
    przepisów podatkowych? Konkrernie chodzi mi o pismo PB2/MK-033-02-4/02
    z dnia 10.01.2002 dotyczące zryczałtowanego podatku od sprzedaży
    nieruchomości. Podobno zawiera b.korzystną interpretację dotyczącą
    zwolnień z tego podatku (niestety moja wiedza opiera się na
    doniesieniach prasowych) . Czy US powinien udostępnić mi takie pismo,
    czy jest to Top Secret?
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-02-26 18:09:07
    Temat: Re: Minister Finansów do US
    Od: "Embyrys" <e...@w...pl>

    Jest to tzw. pismo wewnetrzne a wiec Top Secret :)

    Krzysiek