  • 1. Data: 2002-02-25 07:12:21
    Temat: duplikat a koszty 2001
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    dostałam duplikat faktury dotyczący kosztów 2001 (faktura z 31-12-01 a
    duplikat wystawiony 31-01-02).
    Czy prawidłowe będzie w pełnej księgowości zaksięgować w kwocie netto rozl.
    międzyokresowe bierne na 31-12-01, a ten duplikat już w tym roku?

    --

    Magdip

  • 2. Data: 2002-02-26 22:17:02
    Temat: Re: duplikat a koszty 2001
    Od: "orig" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdip" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rozl.
    > międzyokresowe bierne na 31-12-01, a ten duplikat już w tym roku?

    Oczywiście że tak
    Ponieważ jeżeli jet to faktura VAT i masz go do odliczenia to nie możesz
    tego zaksięgować w starym roku. Uważam że lepszym rozwiązaniem jest
    zaksięgować to WN - koszty, MA - rozliczenie zakupu i odwrotnie w 2002 WN -
    rozliczenie zakupu MA rozrachunki
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-02-27 08:01:09
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    orig napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >tego zaksięgować w starym roku. Uważam że lepszym rozwiązaniem jest
    >zaksięgować to WN - koszty, MA - rozliczenie zakupu i odwrotnie w 2002 WN -

    a po MA rozliczenie zakupu a nie rozliczenie międzyokresowe kosztów???

    Magdip

  • 4. Data: 2002-02-27 08:54:37
    Temat: Re: Re: duplikat a koszty 2001
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 27 Feb 2002 09:01:09 +0100, "Magdip" <m...@o...pl> wrote:

    Jeżeli Twóje FK na to pozwala i nie masz jeszcze zamkniętego roku to
    po prostu wrzuć fakturę normalnie w koszty ubiegłego roku a do
    rejestru VAT wg daty wpływu czyli w tym roku.

    Sławomir Dąbrowski