  • 1. Data: 2008-03-17 18:46:48
    Temat: Może ktoś mnie pocieszy
    Od: "DamianWP" <d...@w...pl>

    Podczas urlopu za granicą u znajomych pracowałem 1 tydzień w fabryce w
    wielkiej brytanii. Niestety nie na czarno, zarobiłem 200 funtów podatku w GB
    nie zapłaciłem bo za mało zarobiłem. I wynika z tego ze muszę wypełniać pit
    36 a nie pit 37 .Wszystkko to spowaodowane 1 tyg pracy w Angielskiej
    fabryce(sama podróż tam kosztowała więcej). Pomóżcie może nie muszę
    wypełniać tego pita 36 . Dodatkowo w PIT 36 muszę wpisać ilośc zarobioną w
    złotówkach ale nie piszą po jakim kursie bo ja byłem w lutym i funt stał po
    5.6 a teraz jest chyba 4.6. Może ktoś mnie pocieszy