  • 1. Data: 2002-08-12 11:21:04
    Temat: NIP ???
    Od: "MAGISTER" <w...@p...fm>

    Witam mam pytanie czy NIP jest nadawany koazdemu po 18 roku zycia-podaja go
    gdzies, trzeba sie zglosic, wystapic o niego???
    kolezanka miala wlasnie pierwsza umowe zlecenia i poproszona ja o podanie
    NIPu...
    skad wziac?
    dziekuje za odp.

  • 2. Data: 2002-08-12 17:50:40
    Temat: Re: NIP ???
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

    składasz pismo o wydanie w najbliższym urzędzie skarbowym

  • 3. Data: 2002-08-13 08:45:46
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "DanielR" <d...@w...pl> wrote in message
    > składasz pismo o wydanie w najbliższym urzędzie skarbowym

    Nie "najblizszym", lecz "wlasciwym wg miejsca zamieszkania".

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-08-13 13:09:08
    Od: "MAGISTER" <w...@p...fm>

    > składasz pismo o wydanie w najbliższym urzędzie skarbowym

    czy to pozniej do czegos zobowiazuje? czy mozna miec tak poprostu.
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-08-13 17:04:56
    Od: "eland" <e...@p...com>

    Użytkownik DanielR <d...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aj8sec$v9s$...@n...lublin.pl...
    > składasz pismo o wydanie w najbliższym urzędzie skarbowym

    Nie pismo tylko druk NIP-3 (jeżeli nie prowadzisz działalności gospodarczej)
    lub NIP-1 jeżeli taką działalność prowadzisz.
    Mariusz