  • 1. Data: 2002-08-12 08:36:28
    Temat: Przepisanie domu - darowizna? Rozdzielnosc?
    Od: <p...@b...de>

    Witam!
    Mam problem. Moze ktos ma doswiadczenie w tej materii.

    Chodzi mi o przepisanie domu. Z rodzicow na syna. Interesuje mnie jak zrobic to
    najtaniej. Czy koszty takiego postepowania sa wysokie? Jak sie do tego zabrac?
    Moze sa jakies obejscia, ktore pozwalaja zaoszczedzic troche kasy.

    Przy okazji zastanawiam sie nad wprowadzeniem rozdzielnosci majatkowej
    rodzicow. Czy postepowanie w tej sprawie jest skomplikowane i kosztowne?

    Pozdrowienia i z gory dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2002-08-12 17:37:02
    Temat: Re: Przepisanie domu - darowizna? Rozdzielnosc?
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Użytkownik <p...@b...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > rodzicow. Czy postepowanie w tej sprawie jest skomplikowane i kosztowne?
    >
    > Pozdrowienia i z gory dzieki za odpowiedz.

    Wprowadz wspolnosc majatku na tym majatku, np. Twoje 10%, a dotychczasowych
    wlascicieli reszta, a nastepnie zniec wspolnosc majatkowa pozostawiajac
    sobei majatek, a reszcie nic, ewentualnie majatek ruchomy. Ot i wszystko. Do
    dzis nie rozumiem po co zostawiono taka luke prawna. Ja z tego nie
    korzystalem, bo mnie jakos odrzuca, ale slyszalem, ze jest to powszechne.

    Pzdr
    Sl@o

  • 3. Data: 2002-08-16 13:18:04
    Od: "Krzycho" <r...@a...net>

    Dzień dobry ,
    A ile kosztuje taka wspolnosc na 10% ?
    np.pomiedzy zona (ma 100%) a mezem ?

    Co do kosztów z ojca na syna - najtansza jest chyba umowa o dozywotnią
    opiekę ..

    Podrawiam

    Krzysztof