  • 1. Data: 2011-09-28 08:10:16
    Temat: NSA I FSK 1387/10
    Od: "_THX" <j...@g...pl>

    Czy ktoś może wrzucić treść (lub link) do orzeczenia NSA jak w tytule?

    Informacja o garażach z niższą stawką VAT jest niezwykle intrygująca (no
    chyba, że dotyczy jakiejś sprawy sprzed lat, gdy dla garaży zwykle
    obowiązywałą stawka 7%):

    http://www.gazetaprawna.pl/drukowanie/551315

    http://podatki.gazetaprawna.pl/orzeczenia/551315,mie
    szkania_i_garaze_z_nizszym
    _a_pasy_zieleni_z_wyzszym_vat.html

  • 2. Data: 2011-09-28 09:09:52
    Temat: Re: NSA I FSK 1387/10
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-09-28 10:10, _THX wrote:
> [...]
    >
    > Informacja o garażach z niższą stawką VAT jest niezwykle intrygująca (no
    > chyba, że dotyczy jakiejś sprawy sprzed lat, gdy dla garaży zwykle

    Baza jest tu:
    http://orzeczenia.nsa.gov.pl/cbo/search

    Ale to jest jeszcze zbyt świeże, ażeby tam już było.
    Trzeba poczekać, pewnie ze 2-3 miesiące.

    Piotrek

  • 3. Data: 2011-09-28 11:29:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Sep 2011, _THX wrote:

    > Informacja o garażach z niższą stawką VAT jest niezwykle intrygująca

    Ale tylko o niektórych... (i dlatego mój post, bo nie zaznaczasz).

    > (no
    > chyba, że dotyczy jakiejś sprawy sprzed lat, gdy dla garaży zwykle
    > obowiązywałą stawka 7%):

    Z artykułu wynika, że zdecydowanie nie :)

    > http://podatki.gazetaprawna.pl/orzeczenia/551315,mie
    szkania_i_garaze_z_nizszym
    > _a_pasy_zieleni_z_wyzszym_vat.html

    Zwróciłeś uwagę na podtytuł?
    Najwyraźniej chodzi o garaże "związane" z częścią mieszkalną, np. takie
    umieszczone "pod dużym pokojem" (zamiast części piwnicy).
    Np. "położone na parterze miejsca postojowe" (z artykułu).
    Piszesz zaś tak, jakby chodziło o wszelkie garaże.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2011-09-29 10:35:49
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://orzeczenia.nsa.gov.pl/cbo/search
    >
    > Ale to jest jeszcze zbyt świeże, ażeby tam już było.
    > Trzeba poczekać, pewnie ze 2-3 miesiące.

    Google - NSA baza orzeczeń i tam jest ten wyrok wraz z orzeczeniem WSA.

    Michał