  • 1. Data: 2005-10-24 09:03:25
    Temat: Nabycie wewnątrzwspólnotowe - mała ilość, brak faktury i dokumentu wywozu.
    Od: bsado <b...@g...pl>

    Witam
    Kupiłem na wyprzedaży w normalnym sklepie w jednym z krajów UE trochę
    towaru za jakieś tam 200Euro. Chcę to sprzedać i legalnie to rozliczyć z
    fiskusem, ale... Posiadam tylko rachunek ze sklepu (nie mam faktury ani
    NIP unijnego). Nie posiadam dokumentu wywozu z tamtego kraju. Oczywiście
    VAT był juz tam zapłacony. I teraz - czy będę musiał zapłacić polski VAT
    jeżeli to sprzedam? I czy rachunek wystarczy (jest na nim nazwa towaru,
    ilość, cena itd.) do zaksięgowania jako koszt?
    pozdr
    B.S.