  • 1. Data: 2002-03-14 10:06:18
    Temat: Nadanie NIP
    Od: "Tomasz G." <t...@p...onet.pl>

    Mam pytanie dotyczace tego, w jaki sposob moge uzyskac swoj NIP. Czy
    powinienem zlozyc odpowiedni formularz (chyba NIP-3?) bezposrednio w US czy
    tez mam to zrobic w inny sposob?
    Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz.

    Tom3k

  • 2. Data: 2002-03-14 21:47:17
    Temat: Re: Nadanie NIP
    Od: "Andrzej W. Ząbik" <z...@k...com.pl>

    NIP dla osoby fizycznej czy dla firmy (spółki)?
    w każdym razie NIP'a można mieć tylko jednego i jest nadawany dożywotnio
    jest on niezmienny niezależnie gdzie będziesz mieszkał zawsze pozostaje taki
    sam, staranie się o "drugi" lub posiadanie dwuch jest karalne!!! Więc dalej
    potrzebny "Ci" NIP?

  • 3. Data: 2002-03-14 22:02:00
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a t...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mam pytanie dotyczace tego, w jaki sposob moge uzyskac swoj NIP. Czy
    > powinienem zlozyc odpowiedni formularz (chyba NIP-3?) bezposrednio w
    > US czy tez mam to zrobic w inny sposob?
    > Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz.

    Składasz NIP-3 w US właściwym ze względu na miejsce ZAMIESZKANIA, podając
    dokładnie wszystkie dane (łącznie z np. drugim imieniem), maksymalnie w
    okresie mieisąca przyjdzie decyzja o nadaniu numeru NIP (NIP-4) pocztą.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken

  • 4. Data: 2002-03-15 22:30:22
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze z...@k...com.pl:

    > staranie się o "drugi" lub posiadanie dwuch jest karalne!!!

    Chyba tylko w teorii :-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
    Jest tylko zupełnie inne..." William Shakespeare