  • 1. Data: 2006-11-14 21:25:36
    Temat: Nagrody w loterii
    Od: "Andrzej" <f...@n...pl>

    W prowadzonym przez siebie sklepie drogeryjnym przeprowadziłem loterię.
    Każdy, kto dokonał zakupu za określoną kwotę, w określonym czasie otrzywał
    talon do lasowania nagród. Nagrody były trzy: zelazko które kupiłem na
    fakturę VAT i dwa zestawy kosmetyczne, które zdjąłem z półki. Jak to
    rozliczyć?
    Fakturę w rej.zak.VAT . A co z resztą w VAT.
    Jak rozliczyć KPiR - fakturę w reklamę i reprezentację??, a reszta dowód
    wewnętrzny ????
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2006-11-14 21:28:19
    Temat: Re: Nagrody w loterii
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 14-11-2006 o 22:25:36 Andrzej <f...@n...pl> napisał(a):

    > W prowadzonym przez siebie sklepie drogeryjnym przeprowadzi?em loteri?.
    > Ka?dy, kto dokona? zakupu za okre?lon? kwot?, w okre?lonym czasie
    > otrzywa?
    > talon do lasowania nagród. Nagrody by?y trzy: zelazko które kupi?em na
    > faktur? VAT i dwa zestawy kosmetyczne, które zdj??em z pó?ki. Jak to
    > rozliczyae?
    > Faktur? w rej.zak.VAT . A co z reszt? w VAT.
    > Jak rozliczyae KPiR - faktur? w reklam? i reprezentacj???, a reszta dowód
    > wewn?trzny ????
    > Pozdrawiam
    > Andrzej

    A co z polskim _monopolem_ loteryjnym ;)

  • 3. Data: 2006-11-15 10:22:33
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    | A co z polskim _monopolem_ loteryjnym ;)

    Polski Monopol Loteryjny to tylko się tak nazywa. Państwo ma monopol na
    loterie pieniężne , natomiast fantowe może sobie urządzać każdy kto uzyska
    na nie zezwolenie od ministra finansów.