  • 1. Data: 2003-11-15 22:33:20
    Temat: Najem przy dzialalnosci gospodarczej
    Od: pito<p...@a...pl>

    witam

    Przyklad;
    Prowadze dzialanosc na zasadach ogolnych i VAT sklep spozywczy,
    oprocz tego wynajmuje maly lokal na dzialalnosc gospodarcza dla
    kogos tam.Jak mam traktowac i ksiegowac te dochody czy jako
    dochody z najmu (prowadzic jakas oddzielna ewidencje)czy jako
    pozostale przychody z dzialalnosci gospodarczej???

    pzdr

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-11-15 22:47:05
    Temat: Re: Najem przy dzialalnosci gospodarczej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Nov 2003, pito wrote:
    [...]
> [...]
    >+ dochody z najmu (prowadzic jakas oddzielna ewidencje)czy jako
    >+ pozostale przychody z dzialalnosci gospodarczej???

    Hm... piętno ? Za nieprzejrzenie ostatnich postów ? ;) (kilkuset !:))
    Przecież "to zależy" - czy wynajmowany lokal jest twoją własnością
    osobistą, czy zaliczyłeś go do majątku "gospodarczego" i wpisałeś
    do ŚT.
    IMO :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)