  • 1. Data: 2003-11-15 22:33:20
    Temat: najem i dzialalnosc gospodarcza
    Od: pito<p...@a...pl>

    witam

    przyklad:
    prowadze dzialalnosc gospodarcza (sklep tekstylny) na zasadach
    ogolnych i VAT, oprocz tego wynajmuje maly lokalik dla kogos na
    dzialanosc gospodarcza, jak mam traktowac i zaksiegowac ten
    przychod?czy jako przychod z najmu(prowadzic oddzielna ewidencje)
    czy jako pozostaly przychod z dzialalnosci gospodarczej.

    pzdr

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-12-05 19:58:37
    Temat: Re: najem i dzialalnosc gospodarcza
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>

> [...]
    > -> http://usenet.pomocprawna.info
    >
    > Za mało szczegółów, aby udzielić jednoznacznej odpowiedzi.
    Wszystko zależy od tego kto jest właścicielem wynajmowanego lokalu i
    czy jest to lokal odrębny, czy też stanowi część lokalu w którym
    prowadzona jest działalność gospodarcza.
    Pozdrawiam
    Lidia

    -> http://usenet.pomocprawna.info