  • 1. Data: 2002-07-08 07:13:05
    Temat: Narastajaco w DG?
    Od: "Andrzej" <a...@w...zigzag.pl>

    Witam wszystkich grupowiczow, mam pytanie w zwiazku prowadzeniem KPiR i E.
    zakupu i sprzedazy VAt, czy z miesiaca na miesiac wpisuje sie narastajaco
    czy nie, bo z tego co sie orientuje to narastajaco w Ewidencji Przebiegu
    Pojazdu
    Serdecznie Dziekuje za Pomoc.

  • 2. Data: 2002-07-08 11:05:56
    Temat: Re: Narastajaco w DG?
    Od: "xxx" <x...@x...com>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...zigzag.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy nie, bo z tego co sie orientuje to narastajaco w Ewidencji Przebiegu
    KPiR również jest prowadzona w układzie narastającym

    Pozdrawiam,
    Ilona