  • 1. Data: 2002-07-08 08:05:20
    Temat: wyposazenie samochodu w koszty
    Od: "Michal Z." <m...@s...com.pl>

    W zwiazku z zakupem auta do dzial. gosp. chcialem sie zorientowac jak
    powinienem traktowac zakupy zwiazane z wyposazeniem tego auta (chodniczki,
    pokrowce na siedzenia, plyn do spryskiwacza, itp.)

    1. Czy zakupy te traktuje jako moje koszty?
    2. Czy zakupy te traktuje jako powiekszenie wartosci srodka trwalego?

    Pozdrawiam
    Michal Z.

  • 2. Data: 2002-07-08 11:04:57
    Temat: Re: wyposazenie samochodu w koszty
    Od: "xxx" <x...@x...com>

    Użytkownik "Michal Z." <m...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 1. Czy zakupy te traktuje jako moje koszty?
    > 2. Czy zakupy te traktuje jako powiekszenie wartosci srodka trwalego?

    Wszystko co dokupisz przed zarejestrowaniem, czyli oddaniem
    środka trwałego do użytkowania podwyższa jego wartość początkową.
    Po rejestracji zakupy wyposażenia samochodu stają się kosztem bieżącego
    miesiąca.

    Pozdrawiam,
    Ilona

  • 3. Data: 2002-07-09 11:16:15
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "xxx" <x...@x...com> wrote in message news:agbrq7$sji$1@news2.tpi.pl...

> [...]
    > środka trwałego do użytkowania podwyższa jego wartość początkową.
    > Po rejestracji zakupy wyposażenia samochodu stają się kosztem bieżącego

    No ale jeszce te zakupy nie moga byc modernizacja ST ktorej cena
    przekracza 3 500, bo wtedy tez powieksza wartosc

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-07-09 14:47:23
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > No ale jeszce te zakupy nie moga byc modernizacja ST ktorej cena
    > przekracza 3 500, bo wtedy tez powieksza wartosc
    >
    > Boguslaw

    a jeszcze wcześniej znajdź (wymyśl, wyczytaj....) odpowiedź na pytanie,
    czy te wydatki zostały poniesione w celu osiągnięcia lub zwiększenia
    przychodu...

    pozdr
    KTP