  • 1. Data: 2013-02-28 10:18:45
    Temat: Nie dla idiotów
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Może było, ale mnie nurtuje - koleś wynosi z Media Martk w ramach konkursu
    towar za 270 tysięcy, MM płaci za niego podatek. Typ wystawia wyniesiony
    towar na allegro i ... płaci drugi raz podatek?

  • 2. Data: 2013-02-28 10:23:53
    Temat: Re: Nie dla idiotów
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Kriss napisał:
    > Może było, ale mnie nurtuje - koleś wynosi z Media Martk w ramach
    > konkursu towar za 270 tysięcy, MM płaci za niego podatek. Typ wystawia
    > wyniesiony towar na allegro i ... płaci drugi raz podatek?

    no :)

  • 3. Data: 2013-02-28 10:44:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kriss wrote:
    > Może było, ale mnie nurtuje - koleś wynosi z Media Martk w ramach
    > konkursu towar za 270 tysięcy, MM płaci za niego podatek.

    ale inny
    od darowizny
    drugi bedzie ewentualnie od dochodu.

    Typ wystawia
    > wyniesiony towar na allegro i ... płaci drugi raz podatek?

    albo i nie.

    po 6 miesiacach juz nie. wszak przeciez nie nabyl tego w celach
    handlowych tylko dostał darowizne. A ruchomosci po 6 miesiacach z
    podatku zwolnione juz sa.

  • 4. Data: 2013-02-28 14:47:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-28 10:44, witek pisze:

> [...]
    >
    > po 6 miesiacach juz nie. wszak przeciez nie nabyl tego w celach
    > handlowych tylko dostał darowizne. A ruchomosci po 6 miesiacach z

    Ale przecież jawnie były nabyte na handel, jeszcze mu niezarejestrowaną
    działalnością dołożą :)

    A tak w ogóle nie rozumiem zdziwienia - też bym tak chciał - kupuję
    towaru na 100 tysięcy, płacę VAT, handluję towarem - podatków nie płacę
    "bo przecież już zapłaciłem". Albo lepiej żeby ten sam myk zrobił Media
    Markt :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-02-28 19:57:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2013 10:18, Kriss pisze:
    > Może było, ale mnie nurtuje - koleś wynosi z Media Martk w ramach
    > konkursu towar za 270 tysięcy, MM płaci za niego podatek. Typ wystawia
    > wyniesiony towar na allegro i ... płaci drugi raz podatek?

    Swoją szosą czy jesteś pewien, że to jest rozwiązane darowizną? (bo
    zakładam, że dla takiej okoliczności to liczysz)

    W sumie się tym nie interesowałem, ale czasem trafiam różne promocje czy
    też "realizacje punktów" i potem dostaję fakturę na np. jeden grosz.

    Wtedy sklep sprzedaje ze stratą, więc VAT uiści tylko od tego grosza -
    ale to się chyba zaokrągli, czyż nie?

    I po pół roku można sprzedać bez dochodowego. Tylko ewentualnie PCC
    jeśli powyżej 1000zł.

    PS: ooo, wiersze zawinięte :) Dziękuję :)

  • 6. Data: 2013-02-28 22:38:14
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    wiadomości news:512fa890$1@news.home.net.pl...

    > PS: ooo, wiersze zawinięte :) Dziękuję :)

    Gatesowi i outlookowi expresowi podziękuj ;) O poczciwym XP Pro na 10 letnim
    HPku działającym bez awarii nie wspominając ...

  • 7. Data: 2013-02-28 23:07:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2013 22:38, Kriss pisze:

    > w wiadomości news:512fa890$1@news.home.net.pl...

    > Gatesowi i outlookowi expresowi podziękuj ;) O poczciwym XP Pro na 10
    > letnim HPku działającym bez awarii nie wspominając ...

    Grunt że wreszcie dałeś radę ;->

    Od razu przyjemniej się odpowiada :D